• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8
شهردار کمالشهر:

دیدار شهردار کمالشهر با امید شمس نویسنده و کارگردان فیلم “ملاقات خصوصی

  • کد خبر : 5777
  • 07 شهریور 1401 - 7:35
دیدار شهردار کمالشهر با امید شمس نویسنده و کارگردان فیلم “ملاقات خصوصی
شهردار کمالشهر در دیدار با امید شمس نویسنده و کارگردان فیلم "ملاقات خصوصی" گفت: هنر نوازش روح است و ابزاری برای بیان رویدادهای روزمره زندگی ، با نگاهی دیگر .

دکتر بهمنی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور موفق جوان کمالشهری در عرصه فیلمسازی گفت:حمایت از جوانان جویای نام که در عرصه فرهنگ با ابزار های شاخص و کارساز می کوشند، به جهت اعتلای فرهنگ و اشاعه سبک زندگی صحیح ، بسیار حائز اهمیت است، مدیریت شهری نیز با این هدف ، مهیای حمایت و پشتیبانی ازهنرمندان گرامی خواهد بود.

وی افزود: شایسته است این روحیه پرشور ، فعال و پویای جوانان با حمایت مسئولین و متصدیان امر در مسیر درست قرارگرفته تا با ساخت آثاری با محوریت مشکلات و دغدغه های جاری جامعه و نمایش آنها، توسط کارشناسان جهت رفع آن ارائه طریق گردد .

در ادامه با اهدای لوح تقدیر توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی کمالشهر از امید شمس تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است امیدشمس نویسنده و کار گردان فیلم ملاقات خصوصی است که در جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ، بین فیلم های راه یافته از ۱۲ کشور به عنوان بهترین فیلم انتخاب گردید.

فیلم ملاقات خصوصی به تهیه کنندگی امیر بنان ، باهنرمندی پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا،ریما رامین فر، سیاوش چراغی پور، نادرفلاح ، پیام احمدی نیا،ایمان شمس،بابک بهشادو … جایزه بهترین فیلم ۳سال اخیر سینما ی ایران رانیز دریافت نمود.

لازم بذکر است امید شمس پیش از این با ساخت ۴تا فیلم کوتاه در کشورهای فرانسه ، آلمان، روسیه و … باحضور در جشنواره های مختلف بین المللی حائز دریافت جوایز بسیاری شده است .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5777