• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
استاندار البرز:

حل مشکلات اجتماعی زمینه ساز کاهش جرم است

  • کد خبر : 5764
  • 07 شهریور 1401 - 7:10
حل مشکلات اجتماعی زمینه ساز کاهش جرم است
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با راه اندازی قرارگاه های تخصصی و حل مشکلات اجتماعی استان درصدد کمک به کاهش جرائم در استان هستیم.

مجتبی عبداللهی در دیدار با فرماندهی فراجا استان و معاونان و فرماندهان شهرستان های استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: بر این باور هستم که بسیاری از جرائم بواسطه ناآگاهی های اجتماعی و معضلات و کمبودهای این حوزه واقع می شوند.
وی ادامه داد: از این رو قرارگاه اجتماعی با اهتمام ویژه ای در راستای احصا و حل مشکلات اجتماعی بویژه در 66 محله کم برخوردار استان، اعم از خانواده های زندانیان، افراد فاقد شغل، معتادان متجاهر، متکدیان، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و… ورود کرده است.
عبداللهی گفت: اکنون با جمع آوری و ساماندهی بیش از هزار و 300 معتاد متجاهر و انتقال آنها به اردوگاه های ماده 16 استان، علاوه بر افزایش امنیت در محله ها و زدودن این معضل از معابر، شاهد کاهش جارئم خرد در استان بوده ایم.
وی افزود: اردوگاه های ماده 16 در شهرستان ها نیز فعال می شوند و بستر جمع آوری بیش از 5 هزار معتاد متجاهر و متکدیان فراهم خواهد شد.
استاندار البرز گفت: تحقق اهداف و برنامه های قرارگاه های اجتماعی، اشتغال، حجاب و عفاف و… بار بزرگی از مسئولیت را از دوش نیروی انتظامی استان بر می دارد.
وی افزود: نیروهای جان بر کف انتظامی استان با مسئولیت های خطیر و متعددی مواجه هستند و در تمامی صحنه ها حضور فعال و موثر دارند.
عبداللهی گفت: باید در کنار فراجای ایثارگر استان باشیم تا برای امنیت پایدار و ایجاد بسترهای رفاه و آرامش مردم اقدام کنیم.
وی افزود: قدردان اقدامات و تلاش های گسترده و فراوان فراجای استان برای برقراری نظم و امنیت در استان هستیم و باد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی می داریم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5764