• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5
مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز :

دیدار دوستانه بزرگان پرسپولیس و منتخب البرز به یاد “علی لندی”

  • کد خبر : 559
  • 10 مهر 1400 - 10:21
دیدار دوستانه بزرگان پرسپولیس و منتخب البرز به یاد “علی لندی”
مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز از برگزاری دیدار دوستانه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و تیم شهدای رزکان البرز به یاد نوجوان فداکار ایذه ای خبرداد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از خبرگزاری برنا استان البرز، حمید کریمی اظهارکرد:ایثار و فداکاری علی لندی در نجات دیگران که به از دست دادن جان این نوجوان منجر شد بازخوردهای وسیعی در جامعه داشت و نشان داد روح فداکاری همچنان در فرزندان این سرزمین جاری وساری است.

وی افزود: در این راستا به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش کشور برخود واجب دیدیم برای گرامیداشت یاد و خاطره این نوجوان فداکار در شهری که به نام نوجوان شهید محمدحسین فهمیده مزین است دیداری دوستانه را برگزار کنیم.

کریمی تصریح کرد: در این راستا با همراهی ارزشمند باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان گرانقدر این باشگاه وبا همکاری اداره کل ورزش و جوانان البرزو هیئت فوتبال مقرر شد این دیدار روز یکشنبه 11 مهر ماه از ساعت15 به میزبان ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز تصریح کرد: علی پروین اسطوره فوتبال ایران وباشگاه پرسپولیس نیز مهمان ویژه این بازی خواهد بود ضمن آنکه این دیدار به شکل زنده از شبکه تلویزیونی البرز پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=559