• برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
3
فرمانده انتظامی فردیس:

دستگیری سارقان خودرو های گرانقیمت درالبرز

  • کد خبر : 5550
  • 31 مرداد 1401 - 7:41
دستگیری سارقان خودرو های گرانقیمت درالبرز
فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری اعضای باند سرقت خودروهای گران قیمت و تجهیزات آسانسور های مراکز عمومی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ کامران ملکی اظهار داشت درپی ارجاع یک فقره سرقت با شیوه زورگیری از یکی از شهروندان فردی توسط راننده یک دستگاه خودرو سانتافه بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود در بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با یک خودرو سانتافه سرقتی اقدام به تماس با یکی از شهروندان در خصوص انتشار آگهی سایت دیوار رو کرده و پس از حضور در محل با تهدید سلاح سرد تلفن همراه و وسیله مورد نظر را به سرقت برد و متواری شده است.
ملکی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به انجام سرقت زورگیری پنج فقره سرقت تجهیزات آسانسور و ۲ فقره سرقت خودرو سانتافه و پورش در استان‌های مختلف با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.
ملکی با اشاره به دستگیری همدست متهم در شهر فردیس اظهار داشت در خصوص این پرونده ۲ مال خر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5550