• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ:

کشف 9 کیلو تریاک در ساوجبلاغ

  • کد خبر : 5496
  • 26 مرداد 1401 - 11:24
کشف 9 کیلو تریاک در ساوجبلاغ
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ از کشف 9 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و دستگيري یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پي اقدامات اطلاعاتی ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد فردی که در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت مي کند قصد انتقال مقادیری از مواد مخدر را از استان های جنوبی به این شهرستان دارد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری ماموران انتظامی کلانتری های 11 مرکزی شهر هشتگرد و کلانتری 15 شهرجدید مهستان و با انجام تحقیقات پلیسی و فنی موفق به شناسایی خودروی مورد نظر در زیر پل شهر جدید مهستان شدند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: ماموران با اعزام به محل مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهم را توقیف و در بازرسی از خودرو، مقدار 9 کیلوگرم مواد مخدر تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و یک نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان اظهار داشت، مبارزه با پديده شوم موادمخدر همواره و با جديت از سوي پليس دنبال مي شود واز شهروندان تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5496