راهاندازی میزخدمت،جلوهای از رسیدن به حقوق شهروندی
به گزارش کوه سرفراز به نقل ازپایگاه خبری شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار ضمن بازدید از میز خدمت شهرداری منطقه ۸ با تعدادی از مراجعین گفتگو و با در نظر گرفتن میزان رضایتمندی شهروندان در پاسخگویی کارشناسانه، با بازدید از کلیه دوایر و واحد های مختلف عملکرد این منطقه را ارزیابی نمود.
وی با اشاره به اینکه رفع دغدغه های مردم در دستور کار شهرداران باشد، بیان کرد: تسریع در رسیدگی به درخواست های مردمی، تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی شهروندان در سیستم اداری مدیریت شهری از اولویت های برتر این مجموعه است.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: رفع مشکلات شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد و پرسنل باید باجدیت تمام در حل معضلات شهرو شهروندان هماهنگ باشند.
ایزدیار خطاب به مدیران مناطق تاکید کرد: اولویت های شهر و مردم را مدنظر قرار دهید و به مسائل و مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی نمائید.
وی یادآور شد: از جمله خدمات میز خدمت در شهرداری مناطق، استفاده از فرم های فرآیند واحد های شهرسازی و صدور پروانه ، حفاری، مشاغل و دبیرخانه کمیسیون ماده صد و… است که در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد که می توانند با مطالعه آن از روند انجام کار و نیز مدارک مورد نیاز مطلع شوند که این امر موجب تسهیل امور و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع می شود.