• برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
3
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد:

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در اشتهارد

  • کد خبر : 5346
  • 20 مرداد 1401 - 9:20
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در اشتهارد
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی در این باره گفت: به منظور کاهش و پيشگيري از جرائم و برخورد جدی با مخلان امنیت مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.
وی با اشاره به مشارکت فعال کلانتری ها و پلیس های تخصصی این شهرستان، افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی 5 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی اشتهارد با اشاره به دستگیری 4 سارق حرفه ای در این طرح، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهمان تاکنون به 3 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.
سرهنگ عزیزی در پايان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ضمن قدرداني از مشاركت و همكاري خوب مردمي با پليس، در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت هاي غير قانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5346