• برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6
نقدی برنظرات شرم آور یک کارشناس نما:

معدوم سازی کودکان کار !

  • کد خبر : 5211
  • 12 مرداد 1401 - 7:49
معدوم سازی کودکان کار !
این فرد چند سالی است که با کمک وجهه دانشگاهی خود با روشی بیرحمانه و یه شدت وحشیانه و خودخواهانه بر طبل حذف و کشتار زیستمندانی مانند درختان غیر بومی و سگ و گربه و کبوتر چاهی می کوبد.

کوه سرفراز_متاسفانه وی تحت هیچ شرایطی حاضر به شنیدن نظر مخالف نظر خود نیست و بنا به اطلاع دوستان بلافاصله منتقد را از صفحه خود حذف می کند. البته بنده به دلیل آشنایی قبلی با خصوصیات زیستمندستیز این فرد (قبل از ماجرای سگ و گربه ستیزی) هرگز عضو صفحه ایشان نبوده ام. این زیستمندستیزی را اگر با چشمان خود ندیده بودم هرگز مطرح نمی کردم. در واقع گیاهان هم برای این گیاه شناس فقط ابزار کار محسوب می شوند نه زیستمندانی که حق حیات دارند.

محیط زیست و زیستمندان ( که دو موضوع جدا از هم هستند) و رابطه بین آن ها بسیار پیچیده و غیر قابل درک برای انسان امروزی است به طوری که تمام دانش روز بشری حتا به اندازه یک غبار هم از آن ها اطلاع ندارد. حال در چنین شرایطی افرادی پیدا می شوند که حکم قطعی برای زیستمندان صادر می کنند و به صورت ریسه ای در رسانه های مختلف تلاش می کنند تا این باور غلط را به مردم و مدیریت منتقل کنند که این زیستمندان خطرناک هستند و باید حذف شوند!. در واقع استفاده از واژه هایی مانند ولگرد و معدوم سازی در مورد یک موجود زنده به خوبی نشان می دهد که این افراد نه تنها از اصول حاکم بر محیط زیست هیچ نمی دانند بلکه به شدت نادان و ناآگاه هم هستند چرا که اگر آگاه بودند هرگز خود را در مسند خداوند نمی دیدند.

حال شاهدیم که این فرد برای القای نظرات نادرست خود از کودکان کار مایه می گذارد و آن ها را غیر قابل تربیت و اصلاح معرفی می کند و به زبان بی زبانی این گرا را به مخاطب می دهد که کودکان کار و سگ های ولگرد (به زعم ایشان) هر دو باید حذف و معدوم شوند!

ایشان در یک نظر دیگر خود را صدای ده ها میلیون زیستمند بی صدا معرفی می کند که توسط سگ ها خورده می شوند و البته جای دیگری درفشانی کرده اند که از عالم غیب و امور ماورالطبیعه بی اطلاع هستند. حال در شرایطی که در ایران حتا یک تحقیق علمی ساده هم از آسیب رسانی سگ ها برای حیات وحش وجود ندارد و ایشان هم بنا به سخن خود از عالم غیب اطلاعی ندارند پس چه گونه است که این چنین قاطعانه از خورده شدن ده ها میلیون زیستمند حیات وحش توسط سگ ها سخن می گویند؟! این میزان از دروغ گویی و نفرت پراکنی برای حذف و کشتار زیستمندان خود نشان از خطرناک بودن این افراد برای جامعه ندارد؟!

نادر ضرابیان

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5211