• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
8
استاندار البرز:

طرح هادی روستاها با اولویت اشتغالزایی تسریع می شود

  • کد خبر : 4926
  • 30 تیر 1401 - 19:54
طرح هادی روستاها با اولویت اشتغالزایی تسریع می شود
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح های هادی روستایی با اولویت برنامه های اشتغالزایی روستاییان مورد بررسی ، اجرا و تسریع قرار می گیرد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعهٔ استان، با بیان این که باید طرح های تفصیلی شهرها و هادی روستاها مورد بررسی و تسریع در اجرا قرار بگیرد، افزود: به همین لحاظ، بایستی که مجموع در خواست های مردم در روستاها و شهرها مورد توجه قرار گرفته و تا جای ممکن و در چارچوب قوانین، رضایت آن ها جلب شود.

نمایندهٔ عالی دولت در استان، اظهار داشت: باید طرح های هادی روستایی، با اولویت برنامه های اشتغالزایی روستاییان، بسرعت مورد بررسی و اجرا قرار بگیرد.

عبداللهی، خاطر نشان کرد: در این راستا، باید تدابیر طوری اتخاذ شود، که با اجرای طرح هادی ، روستاییان به روستاهای خویش باز گردند.

استاندار البرز، تصریح کرد: البرز روستاهای فعال و خوش آب و هوایی دارد و به همین خاطر می بایست با برنامه ریزی درست از ظرفیت های موجود آن ها، جهت توسعه و آبادانی و بویژه ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کرد.

وی در پایان با تصریح این نکته که بزودی، تمامی طرح های هادی روستایی مورد بازنگری قرار می گیرند، یاد آور شد: طبق بررسی ها و هماهنگی های انجام شده، درصدد هستیم که این روند را تسریع کنیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4926