• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

برگشت بودجه هر دستگاهی ظلم مضاعفی برای منطقه محسوب می شود

  • کد خبر : 4908
  • 30 تیر 1401 - 19:14
برگشت بودجه هر دستگاهی ظلم مضاعفی برای منطقه محسوب می شود
دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ طی سخنانی در مراسم افتتاح درمانگاه دولتی شبانه روزی شهر گلسار که با حضوردکترحدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام مختاری امام جمعه مرکز شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ، مشاورین ومعاونین فرماندار، شهردار واعضای شورای اسلامی ، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان وجمعی از مردم شریف شهر گلسار برگزار شد ،گفت: در اولین روزهای حضورم در شهرستان وارد این شهر شدم و از امکانات این منطقه بازدید کردم و کمبود درمانگاه شبانه روزی را در این شهر احساس کردم که امروز پس از گذشت کمتر از 2 ماه شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

مهشید نصیری _فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد:شهرستان ساوجبلاغ در حوزه درمانی دارای عقب ماندگی های فراوانی است که با استانداردهای لازم در این بخش فاصله دارد .
وی افزود:افتتاح و راه اندازی درمانگاه دولتی شبانه روزی در این منطقه موجب خوشحالی مردم شریف بویژه خانواده معظم شهدا گردیده است که ما نیز از این بابت برخود می بالیم.
دکتر البرزی در ادامه با اشاره به پیگیری استاندار محترم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص بودجه به دستگاهها اشاره کرد وگفت:استاندار و نماینده محترم برای آوردن بودجه به منطقه تلاش می کنند و ما نیز برای جذب آن بایستی پیگیری نماییم .
وی ادامه داد:در سالهای قبل بخشی از بودجه و اعتبارات دستگاهها برگشت خورده است که این ظلم مضاعفی برای منطقه محسوب می شود و اگر مدیر شهرستان بخاطر بی تدبیری،بی عرضگی و بی کفایتی نتواند بودجه را جذب کند ،مدیر آن دستگاه را عزل خواهم کرد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد دولت عدالت وکرامت آیت الله رییسی اشاره کرد و افزود:ما نمی توانیم لحظه ای از عمر مدیریتی خود را به بطالت بگذرانیم و باید برای بسط و توسعه عدالت در جامعه از تمامی لحظات استفاده وبهره ببریم.
وی در پایان تصریح کرد:با استفاده از تمامی امکانات موجود در شهرستان در راستای رفع محرومیتها در بخشهای مختلف تلاش خواهیم کرد و باید بارقه های امید را در دل مردم روشن نگهداریم و مصمم هستیم تا در هرنقطه شهرستان بوی سازندگی به مشام برسد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4908