• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

جلوی استفاده از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودروسازی گرفته شود

  • کد خبر : 4196
  • 09 خرداد 1401 - 6:37
جلوی استفاده از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودروسازی گرفته شود
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: سازمان استاندارد باید از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودروسازی جلوگیری کند تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در کشور باشیم.

علی حدادی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی هشتگرد برگزار شد، با اشاره به اینکه باید نگاه ملی به مجلس داشته باشیم، اظهار کرد: هر یک از نمایندگان مجلس نماینده کل کشور و ملت شریف ایران محسوب می‌شوند، چراکه بعد از قرائت سوگندنامه وظیفه اصلی هر یک از نمایندگان دفاع از ارزش‌ها و گفتمان انقلابی است.

وی با بیان اینکه ما مدیون بهترین مردم هستیم، تصریح کرد: مردم همواره سختی‌ها را برای دفاع از اسلام به جان خود خریدند، براین اساس باید با عزم راسخ و همت و روحیه مضاعف در راستای کارآمد سازی نظام دینی حرکت کنیم.

باید تهدیدها را تبدیل به فرصت‌ها کرد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: در کشور هیچ زمان و لحظه‌ای به بن‌بست نرسیدیم، مشکلات وجود دارند اما باید تهدیدها را تبدیل به فرصت‌ها کرد.

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های ما جوانان در سطح کشور هستند، چراکه توانمندی بسیاری دارند و باید به معنای واقعی جوانان را باور داشت.

دشمن در بحث تهاجم فرهنگی سرمایه‌گذاری هدف‌دار دارد

حدادی با بیان اینکه امروز دشمن در بحث تهاجم فرهنگی سرمایه‌گذاری هدف‌دار دارد، خاطرنشان کرد: زیرا ولنگاری خاصی در سطح جامعه رخ داده است و ذهن، فکر، اعتقاد و باورهای دینی مردم را مورد هدف قرار دادند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی تمام‌عیار است، گفت: یکی از مؤلفه‌های این جنگ تحریم است و دشمن می‌خواهد با روش‌های مختلف به اسلام ضربه بزند اما نظام جمهوری اسلامی سلطه‌گر و سلطه‌پذیر نیست.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس اظهار کرد: مجلس یازدهم قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به معنای مبارزه با فساد و امضاهای طلایی را تصویب کرده است، چراکه این امر باعث ایجاد و تثبیت اشتغال و سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی در خصوص مالیات بر خانه‌های خالی بیان کرد: عده‌ای ده‌ها خانه خالی دارند و قوه قضائیه باید به وضعیت بانیان وضع موجود رسیدگی کند.

مجلس یازدهم در قانون امنیت غذایی ورود کرده است

حدادی با بیان اینکه مجلس یازدهم در قانون امنیت غذایی ورود کرده است تا به سرانجام برسد، تصریح کرد: این امر باید در راستای حمایت از بخش کشاورزی انجام شود، چراکه این بخش تأمین امنیت غذا را به عهده دارد در این بخش تولید، توزیع و صادرات باید با نظارت انجام و از خام فروشی جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی تولیدکننده با مشکل مواجه هستند، گفت: ضمن اینکه مصرف‌کننده با گرانی مواجه و خرید تضمینی محصولات کشاورزی باید در جهت حمایت این بخش در دستور کار مجلس قرار دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس اظهار کرد: تصویب قانون شفافیت قوای سه‌گانه در اولویت مجلس یازدهم قرار دارد، چراکه این شفافیت از تبعیض، فساد، رانت و رانت‌خواری جلوگیری می‌شود.

وزیر راه باید مشکل جاده‌های حادثه‌خیز را برطرف کند

وی در خصوص صنعت خودرو و افزایش تلفات جاده‌ای بیان کرد: دو هفته قبل در جلسه‌ای که با وزیر راه، رئیس صمت، رئیس استاندار کشور و مدیران ایران و خورد سایپا برگزار شد، قانع نشدیم و مقرر شد طی ۲۰ روز آینده برنامه ارائه دهند.

حدادی با بیان اینکه وزیر راه باید مشکل جاده‌های حادثه‌خیز را برطرف کند، تصریح کرد: رئیس استاندارد کشور باید از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودروسازی جلوگیری کند تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در سطح کشور باشیم.

وی در خصوص ایمن‌سازی جاده هشتگرد_ طالقان متذکر شد: در بازدیدی که از این محور به عمل آمد متأسفانه ۱۰۰ متر از عملیات عمرانی تونل انجام شده است، براین اساس ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعال شدن این محور اختصاص داده شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4196