• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
شهردار کرج:

نگاه ویژه مدیریت شهری برای توسعه مناطق کم برخوردار

  • کد خبر : 4089
  • 29 اردیبهشت 1401 - 12:09
نگاه ویژه مدیریت شهری برای توسعه مناطق کم برخوردار
شهردار کرج گفت: ارائه خدمات به روز و مطلوب به شهروندان از سیاست‌های اصلی و مهم مدیریت شهری است و تمام مدیران باید برای تحقق این هدف به صورت جهادی تلاش کنند.

مصطفی سعیدی با حضور در منطقه شش، در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها و مشکلات ساکنان این منطقه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه برنامه بازدید هفتگی از مناطق به طور مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: یکی از سیاست‌های این دوره از مدیریت شهری، حضور هفتگی در یکی از مناطق به همراه مدیر و معاونین مربوطه و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهایی برای حل آنها است.

وی ضمن بازدید از مسیر بلوار شهدای اصناف و گلدشت، ادامه بلوار ظفر، خیابان شبنم ۷ و بین النهرین، دستورات لازم جهت پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌ها را صادر کرد.

شهردار کرج با اشاره به شرایط جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی در منطقه شش اظهار کرد: این منطقه از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین مناطق شهری کرج است و برنامه‌های توسعه‌ای آن باید با نگاه ویژه مدیریت شهری و اهتمام شورای شهر و حمایت‌های سایر ارگان ها اجرایی شود.

این مسئول اضافه کرد: امید است بتوانیم با برنامه ریزی مناسب شاهد گام‌های موثری جهت بهبود وضعیت سیما و منظر شهری در سال جاری باشیم.

سعیدی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به روز و مطلوب به شهروندان از سیاست‌های اصلی و مهم مدیریت شهری است، افزود: تمام مدیران باید برای تحقق این هدف به صورت جهادی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رفاه و آرامش مردم جزء ضروری‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است، گفت: ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح شهر از مؤلفه‌های ایجاد شهری زیبا و مدرن است که همکاران منطقه باید با توجه به این مهم به شهروندان خدمات ارائه دهند.

در ادامه این بازدید سعیدی ابراز داشت: یکی از مزایای بازدیدهای میدانی، گفت‌وگو با شهروندان در جهت شناسایی و رفع مشکلات و معضلات شهری است که باید به صورت مستمر در مناطق شهری انجام شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4089