• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز

  • کد خبر : 3817
  • 11 اردیبهشت 1401 - 10:16
برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز
تقویم اجرایی و عملکرد هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز در مجمع سالیانه مطرح و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

این مجمع با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نژاد فصیحی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، رضاخانی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتدای مجمع مجید رضاخانی رئیس هیئت استان البرز برنامه ها، گزارش عملکرد و گزارش مالی سال 1400 و همچنین تقویم اجرایی سال 1401 را برای حاضرین تشریح کرد.
در ادامه مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از عملکرد و تلاش های رئیس هیئت استان اظهار کرد: این که رئیس هیئت از تمام روستاهای استان بازدید داشته و از نزدیک در جریان شرایط، زیر ساختها، وضعیت ورزشی و عملکرد خانه های ورزش روستایی قرار گرفته، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با تأکید بر حمایت از ورزش روستایی افزود: سعمی می کنیم به همراه فدراسیون ورزش روستایی از تیم فوتبال روستای اغشت که در لیگ دسته 3 کشور حضور دارد و غالبا از بازیکنان همین روستا در آن استفاده می شود، حمایت ویژه ای داشته باشیم.
در ادامه نژاد فصیحی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی گفت: هیئت استان البرز بسیار پرکار و پر تلاش بوده و نسبت به جامعه آماری پایینش در مقایسه با سایر استانها، عملکردی بسیار خوب و داشته است.
وی تصریح کرد: البرز از جمله استانهایی است که خانه های ورزش روستایی به معنای واقعی کلمه در آن راه اندازی شده و مورد استفاده مطلوب قرار گرفته است.
شایان ذکر است؛ در این مجمع و با رای اعتماد اعضا، عملکرد سالانه هیئت مورد تایید قرار گرفت و همچنین نایب رئیس و خبره ورزشی (عضو هیات رئیسه) ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز منصوب شدند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3817