• برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
فرمانده انتظامی البرز :

حضور گسترده مردم در روز قدس نشان‌دهنده حمایت کامل از فلسطین است

  • کد خبر : 3791
  • 10 اردیبهشت 1401 - 7:09
حضور گسترده مردم در روز قدس نشان‌دهنده حمایت کامل از فلسطین است
فرمانده انتظامی البرز گفت: حضور گسترده مردم نشان از حمایت بی‌چون و چرای مردم از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و در راس آنها از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دارد.

عباسعلی محمدیان در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیان داشت: بحمدالله با کاهش شیوع بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون شهروندان، بار دیگر شاهد اعلام همبستگی مردم انقلابی استان با ملت فلسطین هستیم‌.

وی با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا، افزود: این عدم برگزاری راهپیمایی واقعاً تبدیل به بغضی در گلوی آزادگان جهان شده بود که امروز با این حضور حماسی ترکید.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: این حضور گسترده مردم نشان از حمایت بی چون و چرای مردم از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و در رأس آنها از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دارد.

سردار محمدیان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: انشاالله به زودی شاهد اقامه نماز در قدس شریف خواهیم بود.

وی از آماده‌ باش نیروهای انتظامی استان برای تأمین نظم و امنیت مراسم راهپیمایی خبر داد و متذکر شد: فرزندان این ملت در نیروی انتظامی نیز در کنار مردم مؤمن و انقلابی استان ضمن انجام وظیفه خود در تأمین امنیت، مشت‌های خود را گره کرده و اعلام انزجار خود از اسرائیل را اعلام می‌کنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3791