• برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
10
مدیرکل تامین اجتماعی البرز:

کارفرمایان البرز به سامانه جدید تامین اجتماعی مراجعه کنند

  • کد خبر : 3773
  • 08 اردیبهشت 1401 - 18:29
کارفرمایان البرز به سامانه جدید تامین اجتماعی مراجعه کنند
مدیرکل تامین اجتماعی البرز از غیرفعال شدن سامانه ویژه کارفرمایان با نام samt خبر داد و از این قشر خواست برای دریافت خدمات به سامانه جدید مراجعه کنند.

داود سعدزاده بیان داشت: افزایش کیفیت خدمات الکترونیک از اولویت‌ های اصلی سازمان تامین اجتماعی بوده و به همین دلیل سامانه قدیمی samt به خاطر برخی محدودیت‌های فنی تغییر پیدا کرد.

وی بیان داشت: سامانه قدیمی امکان ارائه برخی از قابلیت‌ها را به کارفرمایان را نداشت و از ابتدای اردیبهشت ماه جاری غیرفعال شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست بیمه برای کارفرمایان فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir فراهم می باشد.

سعدزاده گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

وی افزود: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید es.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و یا به شعبه مربوطه مراجعه و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نمایند.

به گفته ی مدیر کل استان، دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکانپذیر می باشد.

سعدزاده تاکید کرد: کارفرمایان به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل، پرداخت حق بیمه کارگاه را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

۳۰ هزار کارگاه در استان البرز فعال هستند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3773