• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
امام جمعه کرج:

مسئولان مراقب عملکرد خانواده خود باشند

  • کد خبر : 3685
  • 04 اردیبهشت 1401 - 10:35
مسئولان مراقب عملکرد خانواده خود باشند
امام جمعه کرج گفت: مسئولان نسبت به عملکرد خانواده‌های خود بیشتر مراقب باشند تا بعضی از رفتار آنان مردم را ناراحت نکند.

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه دوم گفت: یکی از عوامل ضربه گیری تحریم های علیه نظام، سپاه پاسداران بوده است، سپاه با قرارگاه های مختلف مانند خاتم الانبیا برای توسعه کشور تلاش کرد.

امام جمعه کرج گفت: سپاه از ابتدای انقلاب فعالیت های مهمی را انجام داده است، در گام دوم انقلاب هم باید موضوعاتی مثل مبارزه با فساد، جهاد تبیین، حمایت از جریان های نیروهای انقلاب و تقویت خدمت رسانی به مردم و در کنار دولت بودن را توسعه دهد.

وی افزود: شکست آمریکا در طبس و تسخیر لانه جاسوسی، دنیا را مبهوت کرد؛ تمام هیمنه آمریکا فرو ریخت و هر کاری برای جبران آن را انجام داد که به شکست منجر شد.

به گفته آیت الله حسینی همدانی وضعیت صهیونیست های خون ریز از آمریکا هم بدتر است، در ماه مبارک رمضان به خاطر برگزاری یک عید مربوط به خودشان تلاش کردند که وارد مسجد الاقصی شوند، مسجد الاقصی دارای هویت اسلامی است بنابراین جوانان فلسطینی برابر این مراسم ایستادند و صهیونیسم مجبور به درگیری و عقب نشینی شد.

او افزود: صهیونیست ها به شدت در برابر حمله های نظامی شکننده هستند، همه کشورهای آزاده دنیا باید به حمایت از فلسطین در مراسم روز قدس شرکت کنند.

امام جمعه کرج گفت: نابسامانی در مورد قیمت ها مورد قبول نیست و باید نظارت شود. مسئولین نیز باید دقت خود را بیشتر کنند و می‌توانند از نیروهای مختلفی مثل بسیج استفاده کنند تا بازار اصلاح شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3685