• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
سرپرست پلیس راهور استان البرز:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان البرز در شب های قدر

  • کد خبر : 3645
  • 31 فروردین 1401 - 6:40
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان البرز در شب های قدر
سرپرست پلیس راهور استان از آمادگی این پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسم لیالی قدر خبرداد و گفت: در صورت نیاز در شب‌های قدر در اطراف امامزادگان و اماکن مذهبی محدودیت‌های مقطعی ایجاد خواهد شد.

حمداله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور استان البرز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در استان، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شب‌های قدر با بکارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیکی معابر در صورت لزوم در اطراف مساجد و تکایا، امامزادگان و اماکن مذهبی اقدام به ایجاد محدودیت‌های مقطعی خواهد کرد.

این مقام انتظامی افزود: در شب‌های قدر سال ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲ تا پایان مراسمات عوامل پلیس راهور به صورت ویژه اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم ها را تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعین به این مراکز تسهیل شود.

رحمتی پور در پایان با اشاره به اینکه پلیس راهور همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات به روزه داران عزیز خواهد کرد، تصریح کرد: به رانندگان توصیه می شود در این شب‌ها با توجه به تاریکی هوا و کمبود روشنایی معابر با سرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد تصادفات با عابران پیاده نباشیم.

سرپرست پلیس راهور استان البرز در پایان اضافه کرد: شهروندان عزیز همچنین در خصوص پارک خودروها در حاشیه معابر با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از پارک خودروهای خود در محل‌های ممنوع خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3645