پیام تقدیر سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز درخصوص بیانات ارزشمند حضرت آیت الله حسینی همدانی در شورای اداری استان البرز با حضور رییس جمهور محترم

سعید جابری انصاری از بیانات ارزشمند حضرت آیت الله حسینی همدانی در شورای اداری استان البرز با حضور رییس جمهور محترم، تقدیر نمود.
در متن این پیام تقدیر آمده است:
محضر مبارک حضرت آیت الله حسینی همدانی
نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان البرز و امام جمعه فرهیخته و انقلابی شهرستان کرج
با سلام و تحیات وافره
سفر پربرکت رئیس جمهور محبوب و مردمی دولت سیزدهم، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه به استان البرز، فرصت و زمینه مناسبی برای توسعه هرچه بیشتر این استان شهید پرور را فراهم نموده که ان شاءالله اثرات و برکات ارزشمند آن، در پرتو هدایت‌های مدبرانه حضرتعالی و درایت های استاندار پرتلاش البرز بزودی ثمر خواهد داد که این مهم پشتوانه و سرمایه ارزنده ای برای مدیران دستگاه های اجرائی و همه نهادهای انقلابی استان است.
نگاه پدرانه و فرمایشات دقیق، جامع و دلسوزانه حضرتعالی در جلسه شورای اداری استان در حضور ریاست محترم جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم، که به درستی ابعاد و مسائل مختلف استان را تبیین فرمودید، مصداق بارزی از حرکت در مسیر جهاد تبیین و محور عمل و فصل الخطابی بلیغ برای همه دلسوزان انقلاب و دغدغه‌مندان البرز خواهد بود که منبعث از منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، بعنوان چشم انداز و سند اجرائی کارگزاران استان به ویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه و بهره‌برداری قرار می گیرد.
استاد ارجمند! فرهیختگان و کارگزاران البرز به برکت وجود و نعمت حضور ارزشمند حضرتعالی بعنوان پدری دلسوز و فرمانده باصلابت قرارگاه فرهنگی استان، به خود می بالند و عنایت و تاکید ویژه آن عالم فرزانه، در بیان دقیق و هوشمندانه معضلات و نیازهای متعدد و مختلف فرهنگی و اجتماعی استان، مایه قوت قلب و راهگشای خدمت هرچه بیشتر و بهتر در جبهه و سنگر فرهنگی و اجتماعی البرز است.به یاری خداوند متعال!
در پایان مجددا برخود واجب می دانم که ضمن تقدیر و تشکر، بابت فرمایشات داهیانه و رهنمودهای سازنده‌ تان در مسیر پیشرفت و توسعه فرهنگی استان، آمادگی کامل خود و کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر استان را در راستای اجرای توصیه‌های حضرتعالی و اقدام هماهنگ و موثر در راستای کاهش معضلات و تعالی حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان البرز، اعلام نموده و از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون جنابعالی را مسئلت می نمایم.
سعید جابری انصاری
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا