• برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5
هشتگرد:

راه اندازی بازارچه فرهنگی اقتصادی در سینما ۹ دی شهرداری هشتگرد

  • کد خبر : 3426
  • 17 فروردین 1401 - 7:58
راه اندازی بازارچه فرهنگی اقتصادی در سینما ۹ دی شهرداری هشتگرد
بازدید مشترک مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد به همراه فرماندار ، رئیس اداره صمت ، رئیس اتاق بازرگانی ، رئیس جهاد کشاورزی و سایر مسئولین شهرستان ساوجبلاغ از مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی و برنامه ریزی جهت راه اندازی بازارچه فرهنگی اقتصادی.

مهندس یعقوبی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به عنوان «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» بر استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای تحقق منویات معظم له تاکید کرد.

یعقوبی گفت : شهرداری تمامی توان خود را برای تحقق شعار سال و به ویژه در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی به کار خواهد بست و در این راستا آمادگی دارد تا یکی از طبقات مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی را برای این موضوع اختصاص دهد .

شهردار هشتگرد افزود : ایجاد بازارچه جهت عرضه تولیدات صنایع کوچک و مشاغل خانگی می تواند علاوه بر حمایت از تولید کنندگان ، محلی برای عرضه کالای با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کنندگان شود و مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ در این زمینه برنامه های متعددی خواهد داشت.

وی گفت : استفاده از اماکن بلااستفاده شهرداری با مشارکت ادارات و سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله رویکردهای مدیریت شهری است و خوشبختانه اعضای پارلمان شهری نیز در این موضوعات همکاری و حمایت خواهند نمود .a

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3426