• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7
شهردار هشتگرد:

نمایشگاهی متفاوت در هشتگرد

  • کد خبر : 3148
  • 25 اسفند 1400 - 9:18
نمایشگاهی متفاوت در هشتگرد
هفتمین نمایشگاه گل و گیاه گیاهان باغبانی ، صنایع دستی و سوغات محلی در اردیبهشت سال آینده در فضای متفاوت در هشتگرد برگزار می گردد .

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد با تاکید بر برگزاری باشکوه این نمایشگاه به تغییرات اساسی در محل و نوع برگزاری آن پرداخت .

یعقوبی گفت : خوشبختانه شهر هشتگرد به عنوان مرجعی در غرب استان البرز در زمینه های مختلف مطرح می باشد و نمایشگاه گل و گیاه که طی شش دوره متوالی در این شهر برگزار شده نشان از تلاش های مدیریت شهری برای ارتقا دانش شهروندان و حمایت از تولید کنندگان دارد .

وی افزود : با توجه به شیوع کرونا طی دو سال اخیر این نمایشگاه به دلیل حفظ جان شهروندان برگزار نشده و تصمیم داریم تا با توجه به فروکش نمودن موج ششم کرونا و انشاالله ریشه کنی کرونا در سال آینده این نمایشگاه را برگزار نمائیم .

شهردار هشتگرد بیان کرد : هفتمین نمایشگاه گل و گیاه این شهر که در صورت مساعد بودن شرایط کشور از لحاظ بیماری کرونا در فضای متفاوت با سالیان گذشته و در بوستان پروین اعتصامی برگزار خواهد شد .

وی گفت: با توجه به اینکه شهر هشتگرد از معدود شهرهای استان البرز می باشد که دارای بوستان بانوان است لذا تصمیم داریم تا در فضای این بوستان و به دور از هیاهوی محیط شلوغ شهری ، فضایی مفرح و شاد و خاطره انگیز برای بازدیدکنندگان فراهم نماییم .

یعقوبی بیان کرد : نمایشگاه گل و گیاه ۱۴۰۱ در فضایی به مساحت حدود ۴ هکتار که زمینه لازم را از لحاظ زیرساخت ها از قبیل آب ، برق ، سرویس‌های بهداشتی و محل استقرار پارک خودروها ، امنیت و قابل دسترسی همگان دارد برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که این نمایشگاه نسبت به سالیان قبل شکوفاتر بوده و مورد استقبال شهروندان و دوستداران گل و گیاه قرار گیرد .

وی گفت : معرفی سوغات محلی نیز از جمله مواردی است که مد نظر قرار گرفته است تا بتوانیم از طریق آن مجالی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان و مشاغل خرد و خانگی فراهم آوریم .

وی وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد در شهر هشتگرد منجمله کاروانسرای تاریخی ینگی امام ، مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی ، امامزادگان هادی و علی النقی(ع) و امامزاده جعفر(ع) را از جمله موقعیتهای ویژه‌ای دانست که در نمایشگاه گل و گیاه فرصتی مغتنم برای معرفی این ویژگی های شهر خواهد بود .

شهردار هشتگرد بیان کرد : جذب سرمایه گذار از طریق معرفی شهر در زمینه های مختلف نیز از جمله رویکردهای مدیریت شهری است و این نمایشگاه فرصتی را برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به شهر فراهم می‌آورد تا انشالله درفضای مستعد بتوانند قابلیت ها و ویژگی های این شهر را برای سرمایه گذاری بررسی نمایند .

وی از تشکیل کارگروهی تخصصی با محوریت “دبیرخانه دائمی نمایشگاه گل و گیاه” برای مدیریت بهتر نمایشگاه خبر داد و از تمامی دستگاه های ذیربط منجمله جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست ، میراث فرهنگی و … درخواست نمود تا در این رویداد بزرگ فرهنگی-اجتماعی مشارکت نمایند .

وی با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، نمایشگاه گل و گیاه را برندی برای هشتگرد دانست که با تقویت آن و برگزاری مستمر می تواند هشتگرد را به یکی از مناطق فعال در حوزه گل و گیاه مطرح نماید .

هفتمین نمایشگاه گل و گیاهان باغبانی صنایع دستی و سوغات محلی هشتگرد به همت اداره سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری هشتگرد از ۱۸ لغایت ۲۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در هشتگرد ، بلوار کارگر ، بوستان پروین اعتصامی برگزار خواهد شد .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3148