• برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز :

پرونده قضایی عضو تعلیق شده شورای شهر کرج در حال بررسی است

  • کد خبر : 3081
  • 18 اسفند 1400 - 9:04
پرونده قضایی عضو تعلیق شده شورای شهر کرج در حال بررسی است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص تعیین تکلیف وضعیت یکی از اعضای شورای شهر کرج که چندی پیش به دلیل چندین اتهام دستگیر شده بود، گفت: پرونده وی همچنان باز است و تا برگزاری دادگاه و حکم قطعی تکلیف نهایی مشخص نخواهد شد.

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص یکی از اعضای شورای شهر که بنا به حکم قانون از حضور در صحن علنی شورای شهر تعلیق شده است، گفت: این تعلیق تامادامی که نتیجه دادگاه مشخص نشود ادامه خواهد داشت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ادامه داد: اگر بنا به تشخیص دادگاه حکم محکومیت این شخص قطعی شود بنا به حکم صادر شده ضمن تعلیق از شورای شهر سایر احکام نیز اجرایی خواهد شد.
وی در خصوص حضور عضو علل البدل در شورای شهر به جای عضو تعلیق شده، تصریح کرد: این اقدام طبق قانون شوراهای اسلامی شهر بوده است؛ اما حضور عضو تعلیق شده به دستور قضایی ممنوع خواهد بود.
گفتنی است آذرماه سال جاری بود که طی بیانیه ای از سوی دستگاه قضایی استان البرز اعلام شد؛ یکی از اعضای شورای شهر کرج به همراه شخصی دیگری که خارج از مجموعه شهرداری بوده به اتهام «تحصیل مال از طریق نامشروع» و «ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی» با دستور مقام قضایی از سوی اداره کل اطلاعات استان البرز بازداشت شدند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3081