• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ:

تعامل بیشتربارسانه ها،نقطه قوت سازمانهاست

  • کد خبر : 3013
  • 14 اسفند 1400 - 8:40
تعامل بیشتربارسانه ها،نقطه قوت سازمانهاست
سرگرد مصطفی محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی دیدار و گفتگو کردند.

در جلسه ای که به میزبانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با فعالان فضای مجازی برگزار شد از عملکرد و دغدغه های نیروی انتظامی در شهرستان مطرح شد که در این خصوص سرگرد محمدی با بیان داشت:نیروی انتظامی به عنوان متولی ایجاد نظم و امنیت همواره تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند معضلات اجتماعی را در کمترین زمان ممکن و با همکاری مردم و اصحاب رسانه شناسایی و نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کند.
وی در ادامه گفت:که بیشترین دلیل سرقت در شهرستان عدم استفاده درست از وسایل امنیتی می‌باشد و از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انتظارداریم موضوعات و هشدارهای پلیس را به شهروندان اطلاع رسانی کنند تا کمتر شاهد سرقت اموال دراین شهرستان باشیم.

سرگرد محمدی ضمن تاکیدبر ایجاد کلانتری های در نقاط مختلف شهرستان یادآورشد: اینکار در دست اقدام و پیگیری می‌باشد و به امید خدا و پیگیری فرمانده محترم نیروی انتظامی استان و شهرستان این امر به زودی محقق میشود.

در ادامه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی بااشاره به ساماندهی معتادین افزود: ما برای نگهداری و بازپروری معتادین نیاز به مکان های بیشتری داریم که البته در سطح استان تلاش شده تا ساماندهی بهتری برای نگهداری معتادین اتخاذ شود و قراراست که برای رفع این معضل یک تدبیرواقدام اساسی صورت گیرد.
در پایان سرگرد محمدی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در جامعه دارند و نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت در شهر نیاز به همکاری هر چه بیشتر با این عزیزان دارد و فعالان فضای مجازی می‌توانند با تعامل و هم اندیشی که با نیروی انتظامی دارند امنیت روانی را بر جامعه حاکم کنند لذا با انسجام و همدلی اصحاب رسانه در استان مشکلات را حل خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3013