• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
گلسار:

گلسار از صنوف مزاحم پاک می گردد

  • کد خبر : 2896
  • 04 اسفند 1400 - 12:45
گلسار از صنوف مزاحم پاک می گردد
ساماندهی مشاغل شهری از جمله رفع سد معابر از سوی مغازه داران، دستفروشان دوره‌گرد و وانت‌بارها مهمترین خواسته شهروندان می باشد که در این راستا واحد سد معبر شهرداری گلسار به صورت مرحله ای اقدام به این مهم می نماید .

حمید کیاروستا شهردار گلسار در این خصوص اظهار داشت : ساماندهی احشام در سطح شهر، وانت بار‌ها و همچنین جمع آوری تابلوهای مزاحم معرف کاربری صنوف و وسایل مزاحم صنوف سبب کاهش آلودگی بصری شهر، بی نظمی و رفع گره‌های ترافیکی و سلامت و بهداشت عمومی خواهد گردید . شهردار گلسار اظهار داشت: قطعاً با پیگیری های مجموعه مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد ساماندهی دست‌فروشان و مشاغل شهری با رویکرد حمایتی اما در چارچوب قانون انجام گردد.

مهدی کمرروستا مسئول واحد سد معبر شهرداری گلسار در همین راستا با حضور و گشت زنی در سطح شهر نسبت به موضوعات : اخطار به دامداران ، اخطار به صنوف و کیوسک های سطح شهر در خصوص جمع آوری وسایل مزاحم ، جمع آوری تابلوهای مزاحم معرف کاربری صنوف ، جمع آوری تبلیغات از تیرهای برق ، ساماندهی وانت بار ها اقدام نمودو این اقدام تا پاکسازی چهره شهر ادامه دارد وی همچنین از کسبه شهر خواست تا با همکاری به زیبا سازی چهره شهر اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2896