وزیر راه و شهرسازی:
پروژه بزرگراه شمالی با تعامل بین مدیریت شهری کرج و دولت در حال تکمیل است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پروژه اولین پروژه ملی و اثرات بین‌المللی که این پروژه وجود دارد که سبب تعامل بین شهرداری و دولت شده است،گفت: خوشبختانه پروژه بزرگراه شمالی با تعامل بین مدیریت شهری کلانشهر کرج و دولت در حال تکمیل است.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ فرزانه صادق ظهر امروز با همراهی عبداللهی استاندار ، مسعود محمدی رییس شورای اسلامی شهر کرج و مجتبی حاجی قاسمی دبیر و رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شهید سلیمانی و پل‌های سید حسن نصرالله و سید ابراهیم رئیسی (b0 و b1) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تکمیل پروژه دو پل بزرگ آزادراه شهید سلیمانی کرج بهار سال آینده بزگراه همت به بزرگراه شهید سلیمانی متصل خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی اذعان کرد: از مدیریت شهری و استاندار تشکر می‌کنم به جهت تعاملی که در کشور پیش آمده و اتفاق بزرگی که رقم خورده، قطعا پس از اتمام و بهره‌برداری از این پل نوع تعامل الگویی برای تعاملات بعدی در کشور بسیار بیشتر خواهد شد.
صادق بیان کرد: خوشحالم در روی پلی قدم می‌زنم که دانش مهندسین غیور کشورم بر آن پیاده شده و تکنولوژی ساختی را در کشوری که دارای تحریم‌ها بوده است با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته‌ اجرا کنند.
وی با بیان اینکه این اولین پلی است که در کشور و در
خاورمیانه هم طول عرشه و سیستم کابلی آن منحصر به فرد بوده، افزود: این پل حدود 19کیلومتر و حدود 20 پل را شامل می‌شود و دارای طولانی‌ترین عرشه است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با توضیحات داده شده حتما بهار سال آینده تردد روی این پل انجام می‌شود،خاطرنشان کرد:حلاوت این پل را نه تنها مردم استان‌های تهران و کرج، بلکه اقصی نقاط کشور به دلیل استراتژیک و کاربردی بودن، خواهند برد.

دکمه بازگشت به بالا