سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس:
استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه های بسیج برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس در گفتگو با رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردیس بر استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج برای ایجاد فضای کتابخانه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردیس، داود آذری با بیان اینکه برای جبران کمبود فضای مطالعه شهرستان از مکان و فضاهای مناسب مساجد ، و پایگاه های بسیج استفاده کنید افزود : می توان از این فضاها برای فعالیت‌های فرهنگی و کتاب خوانی استفاده کرد ، با این اقدام دسترسی جوانان به کتاب تسهیل یافته و در نتیجه سرانه مطالعه هم افزایش می یابد.

وی تصریح کرد : حضور جوانان در محافل فرهنگی و تلاش برای افزایش سرانه مطالعه شهرستان یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است .

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس هم در این دیدار با بیان اینکه سرانه فضای مطالعه در شهرستان مطلوب نیست، افزود : تعداد مراجعان به کتابخانه های شهرستان و استقبال آنان ازکتابخانه ها بسیار بالاست اما متاسفانه کمبود فضای مطالعه در این شهرستان پر جمعیت بسیار مشهود است.

طباطبایی افزود: امیدواریم با حضور فرماندار با همراهی و همکاری مسئولان و خیران برای توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی در این شهرستان گام های بلندی برداریم .

دکمه بازگشت به بالا