آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز:
بازدید عضو هیئت مدیره و معاون سازمان ملی زمین و مسکن از آسایشگاه خیریه کهریزک

مهندس رضایی عضو هیئت مدیره و معاون سازمان ملی زمین و مسکن و هیئت همراه از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

به گزارش کوه سرفراز، مهندس رضایی عضو هیئت مدیره و معاون سازمان ملی زمین و مسکن ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، در این مورد بیان داشت: متاسفانه باید اقرار کنیم آن چنان غرق در کارهای روزمره هستیم که از وجود انسان های پاکی که در مجموعه با ارزش و اصیل کهریزک زندگی می کنند غافل شده ایم.
رضایی در ادامه افزود: خوشبختانه امروز برای بار دوم در این آسایشگاه حضور داشتیم و ضمن گفت و گو با مدیران و مسئولین مجموعه، خدمات ارزشمندی که به مددجویان ارائه می شود را از نزدیک مشاهده کردیم. بنابراین اذعان می کنم که مجموعه کهریزک پیشرفت خیره کننده ای داشته و این موجب مسرت و خوشحالی بسیار است.
عضو هیئت مدیره و معاون سازمان ملی زمین و مسکن در پایان بیان کرد: بنده به واسطه سالها فعالیت هایی که در پست های کشوری داشتم با افتخار کهریزک را به ابرپروژه خیرین معنا می کنم چرا که اعتقاد دارم کهریزک بهترین مکان برای سرمایه گذاری معنوی و انسان دوستانه است. در پایان از زحمات مدیریت و پرسنل دلسوز و زحمتکش مجموعه کهریزک تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند منان توفیقات روز افزون مسئلت دارم.
گفتنی است در این بازدید مهندس نامجو معاون مهندسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مهندس ضمیری رئیس سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح حضور داشتند و با کارکنان، کادر پرستاری و درمانی به گفت و گوی صمیمی پرداختند و برای تمام مددجویان نیز آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.
شایان ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 800 نفر سالمند ، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی ، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا