فرماندار ساوجبلاغ:
آیین افتتاح پروژه های بخش مرکزی شهرستان

آیین افتتاح پروژه های اجرا شده در بخش مرکزی ساوجبلاغ با حضور نیم روزه دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با همراهی معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، با گلباران گلزار شهدا در روستای حسین آباد آغاز شد.

افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی و کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای حسین آباد، اولین برنامه حضور فرماندار و همراهان در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ بود.
در ادامه، جاده سلامت و دوچرخه سواری در روستای حاجی آباد، دکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای قاسم آباد آقا، زمین چمن مصنوعی و آسفالت معابر در روستای ایقربلاغ، و آسفالت معابر در روستای فشند با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.
محوطه سازی و سنگ فرش معابر و همچنین افتتاح مجموعه تفریحی ورزشی(استخر) در روستای هیو پایان بخش مراسم افتتاحیه پروژه‌های بخش مرکزی بود که جمعا” با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان توسط بخش دولتی و بخش خصوصی و باحضور فرماندار، امام‌ جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه‌ها افتتاح گردید.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ طی سخنانی در روستاهای حسین آباد و هیو، مهمترین وظیفه دولتمردان را تحقق اهداف و سیاست‌های دولت بیان کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر و ایجاد اُمیدآفرینی در منطقه استفاده می کنیم و دغدغه ای مهمتر از خدمت به مردم شریف شهرستان نداریم.
دکترالبرزی افزود: ایجاد روحیه اُمیدآفرینی، نشاط و شادابی از مهمترین شاخصه در بهره برداری از پروژه های شهرستان توسط دستگاه‌ها و بخش خصوصی بود.
وی در پایان از اداره کل راهداری استان البرز خواست به راه‌های روستایی شهرستان ساوجبلاغ توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا