امام جمعه ماهدشت:
برخی مسئولان ما عوض اینکه تقویت کننده فرهنگ باشند، ذابح فرهنگ هستند

متن مصاحبه ای از سرپرست معاونت مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواندم که خواستار فرهنگ سازی سکونت در مسکن ۲۵ متری شده و از دستگاه های متولی خواسته اقدام کنند و فرهنگ سنتی را کنار بگذارند! آقای معاون شما برای این پستی که اشغال کردید ، مناسب نیستید ، واقعا تاسف باید خورد بخاطر بیان این اظهارات بی ارزش ، می گویند چون در تامین زمین و تامین مالی مسکن توسط مردم دچار مشکل هستیم باید سکونت در مسکن ۲۵ متری را فرهنگ سازی کرد؟! کجا تامین زمین دچار مشکل هستیم؟ در برنامه هفتم موضوع حل شده است دولت مکلف شد در طول برنامه 2 دهم درصد به مساحت سکونت‌گاهی کشور اضافه نماید. به درستی گفته شده که با الحاق این 2 دهم درصد که معادل ۳۳۰ هزار هکتار می باشد،

ما با حسن ظن می گوییم اطلاع نداشتند که آن هم مورد سوال است که چرا بدون اطلاع از پروژه با این حواشی کلنگ زنی کردند؟ اگر هم اون زمان اطلاع نداشتند الان جلوی کار را بگیرند و طرح را اصلاح کنند! (خطاب به استانداری )

از مسئولان اجرایی استانی که انتظاری نداریم برای اقدام چون علاوه بر حضور در مراسم کلنگ زنی ، موضع اصلاحی با تضمین اصلاح، هنوز بیان نشده ، از قوه قضاییه و دادستانی تقاضا داریم با توجه به موضوع پیشگیری که یکی از دستور کار های آن مجموعه هست ، ورود کنند و جزئیات طرح را مورد مداقه قرار دهند تا در آینده خدای نکرده مردم هم بلحاظ مالی و هم بلحاظ آسیب های فرهنگی و اجتماعی متضرر نشوند. (مسکن ۲۵ متری)

کارشناسان بیان کردند ، دولت با اجرای صحیح این موضوع می تواند، تورم این بخش را که عملا بیش از ۶۰ درصد از هزینه خانوار شهری را به خود اختصاص داده، مهار کند. (در مسئله مسکن ۲۵ متری )

دکمه بازگشت به بالا