رئیس اداره محیط زیست نظرآباد:
پاکسازی و رفع آلودگی زیست محیطی در نظرآباد

رضا فیروزی رئیس اداره محیط زیست نظرآباد گفت : مامورین یگان حفاظت این اداره در ماموریت گشت و کنترل روزانه خود آلودگی پسماند بسیار گسترده ای را کشف و اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، فیروزی در ادامه افزود: به گزارش یگان حفاظت محیط زیست این اداره مبنی بر تخلیه غیرمجاز پسماند در حدفاصل شهرستان نظرآباد و آبیک کارشناسان این اداره به محل اعزام و پس از بررسی اولیه و نمونه برداری از پسماند شرکت های تولیدی متخلف که اقدام به چنین آلودگی نموده اند شناسایی و اقدامات اولیه صورت گرفت.
رضا فیروزی رئیس اداره محیط زیست نظرآباد همچنین بیان داشت با هماهنگی های صورت گرفته پسماندهای صنعتی تخلیه شده که بالغ بر 20تن بود توسط واحدهای متخلف جمع آوری و به محل مورد تایید این اداره جهت تخلیه انتقال داده شد.
فیروزی در پایان اظهار داشت: آلودگی تحت هر عنوانی خط قرمز این اداره میباشد و خروج از ریل قانون قابل پذیرش این اداره نمیباشد و مامورین اجرایی به صورت مدون در حال کنترل منطقه هستند و مردم با اطلاع رسانی دقیق و به موقع خودشان میتوانند نقش بسیارمهمی را در حفط محیط زیستی پایدار ایفا کنند.

دکمه بازگشت به بالا