• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
رییس هیات هندبال البرز :

ادامه حضور هندبالیست های البرزی در اردوهای تیم ملی

  • کد خبر : 2741
  • 20 بهمن 1400 - 9:44
ادامه حضور هندبالیست های البرزی در اردوهای تیم ملی
به دنبال دعوت سه بانوی هندبالیست البرزی به اردوی تیم ملی، سه نفر از هندبالیست های این استان در بخش آقایان نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرتضی خادمی رییس هیات هندبال البرز گفت: محمد سیاوشی به عنوان مربی دروازبان‌ها و امیر حسین شوندی و طاها شایسته به عنوان بازیکنان به اردوی تیم ملی نوجوانان که از فردا در اصفهان آغاز می شود جهت حضور در رقابت های آسیایی دعوت شدند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز در بخش بانوان «مهربان بدوی»، «آسمان بدوی» و« شقایق چراغی» برای شرکت در مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان و جوانان دعوت شدند.

خادمی با بیان اینکه هندبال البرز امروز در مسیر رو به جلویی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: هندبال این استان امروز در بخش هایی از جمله آموزش، معرفی بازیکنان به اردوهای تیم ملی، حضور در لیگ برتر و فعال بودن در لیگ های استانی به عنوان یکی از هیات های موفق در سطح کشور است.

وی ادامه داد: این در حالی است که این هیات با وجود تمام این موفقیت ها با مشکل اساسی نداشتن سالن تخصصی مواجه است، این در حالی است که با در اختیار داشتن سالن بسیاری از مشکلات هیات به خصوص در بخش اقتصادی مرتفع می شود.

رییس هیات هندبال البرز خاطر نشان کرد: انتظار ما از اداره کل ورزش و جوانان استان این است که در این رابطه همکاری های لازم را با هیات داشته باشند تا هندبال استان بتواند اتفاقات بهتری را برای این ورزش در البرز رقم بزند.

خادمی ادامه داد: هیات هندبال البرز درآمد زا نیست این در حالی است که با واگذاری این سالن می توانیم با برگزاری دوره های آموزشی داوری، مربیگری و هم افزایی بخشی از هزینه های هیات را جبران کنیم.

وی عنوان کرد: هندبال البرز از نظر درآمدی امروز وضعیت خوبی ندارد و کمک هایی که می شود جوابگو نیست، انتظار ما از اداره کل ورزش و جوانان این است که نگاه مثبت تری به این هیات در راستای واگذاری سالن تخصصی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2741