• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10
مدیر عامل تیم شهدای رزکان کرج:

انتقاد مدیرعامل تیم شهدای رزکان از نحوه میزبانی چوکای تالش

  • کد خبر : 2717
  • 18 بهمن 1400 - 10:55
انتقاد مدیرعامل تیم شهدای رزکان از نحوه میزبانی چوکای تالش
مدیر عامل تیم شهدای رزکان کرج از حواشی ایجاد شده مقابل تیم چوکای تالش انتقاد کرد.

در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی این شهر میزبان تیم شهدای رزکان کرج بود.

حمید کریمی مدیرعامل باشگاه رزکان کرج با انتقاد از این میزبانی گفت: طبق اعلام سازمان لیگ مسابقات باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما امروز شاهد بی نظمی‌های فراوان در ورزشگاه پوریای ولی این شهر بودیم.

وی افزود: قبل از شروع بازی به ناظر بازی تذکراتی مبنی بر حضور هواداران پشت فنس‌های زمین دادم اما متاسفانه عکس العملی انجام نشد.

کریمی افزود: تشنج‌های ایجاد شده توسط هواداران و کادرفنی تیم حریف باعث شد تا بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند و بارها مورد اهانت از سوی بازیکنان حریف قرار بگیرند.

وی با انتقاد از سرمربی تیم چوکای تالش که خود باعث ایجاد تشنج و درگیری بین بازیکنان شده بود گفت: تیم چوکای تالش به دلیل اینکه می‌خواست قهرمان نیم فصل شود فوتبال ناپاکی از خود به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: زمانی که ما میزبان تیم‌های دیگر در کرج هستیم رسم مهمان نوازی را به خوبی به جا می‌آوریم و با احترام از این عزیزان استقبال می کنیم. بارها به بازیکنانم تذکر داده‌ام که تیم ما با نام شهدا پیوند خورده و باید در بازی حرمت و قداست بازیکنان تیم حریف حفظ شود.

کریمی ادامه داد : سرمربی تیم حریف هنگام بازی به جهتی اینکه می‌خواست تمرکز بازیکنانم را بهم بریزد بارها به سمت آنها هجوم می برد، اما داور دیدار که شاهد چنین صحنه‌هایی بود از اخراج سرمربی و حتی گرفتن پنالتی خودداری می‌کرد .

کریمی گفت: متاسفانه در این بازی شاهد بی معرفتی‌هایی بودیم که از سوی میزبان انجام شد، ارزش ها و ارائه یک فوتبال پاک کنار گذاشته شد تا بتوانند قهرمانی نیم فصل را کسب کنند

.به گزارش ایسنا تیم چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی این شهر با نتیجه بدون گل مقابل تیم شهدای رزکان کرج متوقف شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2717