آسایشگاه خیریه کهریزک البرز:
حضور مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بازدید کرد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، مهران رجبی بازیگر باسابقه و نام آشنای سینما و تلویزیون با هدف خیرخواهانه، تقدیم ذبح قربانی و دیدار با مددجویان در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز حضور یافت.
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در این مورد بیان کرد: امروز توفیقی شد تا به بهانه ذبح قربانی عقیقه در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز حضور داشته باشیم و ضمن ادا کردن سنت حسنه عقیقه از نزدیک شاهد احساسات و عواطفی که بین کارکنان و فرشته های زمینی در جریان است، باشیم.
رجبی در ادامه افزود: به پرسنل خدوم آسایشگاه خیریه کهریزک خداقوت می گویم که در این شرایط سخت و طاقت فرسا به مددجویان و معلولان خدمت رسانی می کنند. به معنای واقعی کهریزک قطعه ای از بهشت بر روی زمین است و همه ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که اگر توانی داریم باید به کار گیریم تا لبخند رضایت را بر لبان عزیزانی که چشم به راه اقدامات ما هستند، بنشانیم.
رجبی در پایان بیان کرد: امروز به این موضوع پی بردم که انتهای صف خدمت و توجه به مددجویان قرار دارم. این فرشته های کوچک در واقع سرآغاز و سرچشمه الطاف خداوند هستند که می توان با خدمت رسانی به این عزیزان، الطاف الهی را به خود معطوف کرد که متاسفانه باید اذعان کنم که از این بابت بسیار در غفلت و بی خبری به سر می بریم. از تمام عزیزان و همکارانم انتظار دارم به مجموعه ارزشمند کهریزک توجه داشته باشند و در راستای گره گشایی از نیازهای مددجویان از هیچ کمکی دریغ نورزند. در پایان از زحمات بی بدیل و ارزشمند پرسنل خدوم کهریزک صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
گفتنی است مهران رجبی بازیگر باسابقه و نام آشنای سینما و تلویزیون ضمن بازدید از ساختمان نیلوفر مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی کودکان معلول ذهنی و اتیسم در فضای کاملا صمیمی با پرسنل و مددچویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار وگفت و گو کرد.
لازم به ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 800 نفر سالمند، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا