نمونه از انسانیت وحمایت از بی‌پناهان:
ترویج مهربانی در محیط کسب وکار با کمترین امکانات

تعمیرگاه محمد سعید رحمانی جاییست که ماشین‌ها و حیوانات هر دو حمایت می‌شوند. در قلب شهر کرج، تعمیرگاهی وجود دارد که نه تنها به ماشین‌ها عمر دوباره می‌بخشد، بلکه به حیوانات بی‌پناه نیز پناه می‌دهد. این تعمیرگاه توسط ، مردی با قلبی بزرگ و عشقی بی‌پایان به حیوانات، اداره می‌شود.

وی براساس حرفه‌اش تمامی خدمات مربوط به تعمیر خودروها را ارائه می‌دهد.
اما چیزی که این تعمیرگاه را از دیگران متمایز می‌کند، تعهد رحماتی در پناه دادن و حمایت از حیوانات بی‌پناه است.
او بخشی از درآمد خود را به پناهگاه‌های حیوانات اختصاص می‌دهد و همچنین در محل تعمیرگاه فضایی برای نگهداری موقت حیوانات بی‌خانمان فراهم کرده است.
بسیاری از مشتریان با دیدن این اقدامات انسان‌دوستانه، نه تنها برای خدمات خودروهایشان به اینجا مراجعه می‌کنند، بلکه برای کمک به حیوانات نیز دست یاری دراز می‌کنند. 
محمد از کودکی علاقه زیادی به حیوانات داشت. او همیشه آرزو داشت بتواند جایی را فراهم کند که هم به تعمیر ماشین‌ها بپردازد و هم به حیوانات کمک کند.
پس از سال‌ها تلاش و کار سخت، او توانست تعمیرگاهی راه‌اندازی کند که نه تنها نیازهای فنی مشتریانش را برآورده کند، بلکه مکانی امن برای حیوانات بی‌پناه باشد.
محمد نمونه‌ای بارز از ترکیب عشق به کار و عشق به حیوانات است. این مکان نه تنها برای صاحبان خودروها مفید است، بلکه برای جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم این نوع ترویج مهربانی نیز ارزشمند است.

امیدواریم که اقدامات انسان‌دوستانه این حامی حیوانات الهام‌بخش دیگران نیز باشد.

دکمه بازگشت به بالا