تجلیل به مناسبت روز خبرنگار:
خبرنگاران میهمان مدیریت شهری کوهسار شدند+تصاویر

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در شهر کوهسار به همت شهرداری و ‌شورای اسلامی شهر کوهسار با حضور جمعی از مسولان شهری و خبرنگاران شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

۰به گزارش کوه‌سرفراز، فلاح پور رییس شورای اسلامی شهر کوهسار ضمن تبریک روز خبرنگار از اجرای پروژه های عمرانی خبرداد وافزود: شاخص ترین اقدام رفع گره های ترافیکی این شهر با اجرای طرحهای عمرانی و ترافیکی بوده است.

وی افزود: حل برخی از مشکلات ریز و درشت شهر نیز همت ورود مسئولان بلندپایه شهرستان را می طلبد تا بتوانیم برنامه های مدیریت شهری را طبق آنچه وعده دادیم اجرا نماییم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهر کوهسار با ایراد سخنانی از جایگاه رفیع خبرنگاران گفت و از زحمات مدیریت شهری در خدمت به شهروندان تشکر و قدردانی کردند.

در این نشست صمیمی هیچکدام از مدیران عملکرد و بیلان کار ارائه ندادند و به بهانه گرامیداشت مقام خبرنگار واصحاب رسانه و مسئولین، صمیمانه دور هم جمع شدند.

شایان ذکر است ،مهندس اژدری معاونت فرهنگی و شهرامی مسئول روابط عمومی در مجموعه شهرداری کوهسار از عوامل اجرایی این برنامه بودند که زحماتشان جای تقدیر وتشکر دارد.

در پایان، مراسم از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا