شهردار چهارباغ:
حـفر چـاه‌های جـذبی تـلاشی بـرای کنترل روان آب‌های سطحی

مدیر ناحیه٢ شهرداری چهارباغ از حفر یک حلقه چاه جذبی در انتهای بلوار امام رضا جنب مدرسه شادروان احدی خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از تجمع آب هنگام بارندگی ، عملیات حفر چاه جذبی انجام شده است که برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی سطح شهر و ایجاد معابر ایمن با تردد مطلوب امری ضروری می‌باشد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری چهارباغ، مهندس موسوی شهردار چهارباغ دراین رابطه گفت: هدف از این نوع اقدامات ، تسهیل در جمع‌آوری و هدایت و دفع آب‌های سطحی است تا در فصل بارندگی شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

سیدجعفر موسوی با اشاره به این موضوع که تمام نقاط آبگیر شهر ، شناسایی شده و با حفر چاه‌های جذبی تا حدود زیادی از آبگرفتگی معابر جلوگیری بعمل خواهد آمد گفت: حفر چاه‌های جذبی ، نقش بسزایی در کنترل روان آب‌های سطحی دارد که با راهنمایی کارشناسان و با مشارکت شهروندان باعث جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بارش باران می شود.

وی در پایان با بیان اینکه شورا و شهرداری در حوزه های عمرانی عملکرد مطلوبی داشته گفت: با همکاری و نظارت دقیق اعضای شورای اسلامی و تلاش‌های همکارانمان در مجموعه شهرداری چهارباغ در تمامی حوزه‌های عمرانی و خدماتی روند رو به رشدی داریم و از زمانبندی تعيين شده نیز جلوتر هستیم که به لطف خدا بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری از چند پروژه عمرانی خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا