آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد:
برگزاری اولین کارگاه دوره ی ضمن خدمت فرهنگیان در شهرستان نظرآباد

دوره ی ضمن خدمت شناخت و معرفت در خصوص اربعین حسینی با همکاری مشترک ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد ، دوره آموزشی شناخت و معرفت در خصوص اربعین حسینی ویژه فرهنگیان طی سه روز در تاریخ های 30 و 31 تیر ماه و 4 مرداد ماه در محل بیت الزهرا(س) برگزار گردید.

پیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد با بیان اینکه این دوره آموزشی مشترک با همکاری صمیمانه ستاد توسعه و بازسازی عتبات برگزار گردید، خاطرنشان کردند که اجرای خالصانه فعالیت ها باعث اثربخشی آنها خواهد بود. همچنین ایشان از عوامل برگزاری این دوره آموزشی بویژه مسئولین و خادمین ستاد تشکر کردند. در انتها نیز آقای پیری نزدیکی فضای فیزیکی اداره آموزش و پرورش و بیت الزهرا(س) را فرصتی مغتنم برای توسعه بیش از پیش همکاری های مشترک دانستند.

حسینی رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه بیت الزهرا(س) به واقع متعلق به حضرت زهرا(س) می باشد، بیان کردند که فضای معنوی بیت الزهرا(س) آماده تبدیل شدن به مرکزیتی برای ارائه آموزش های مکتبی و انقلابی در سطح شهرستان به ویژه برای فرهنگیان عزیز می باشد.

قابل ذکر است در پایان جلسه آموزشی چهارم مرداد ماه و قبل از برگزاری نمازجماعت به قید قرعه پنج جایزه متبرک و ویژه از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات به معلمان شرکت کننده اهدا گردید.

دکمه بازگشت به بالا