رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز:
نظام مردم‌سالاری دینی ایران مرهون تلاش‌ها و عملکرد اصحاب رسانه است

فعالیت ها و اقدامات رسانه ای به موقع، بهنگام، صادقانه و اثرگذار اهالی رسانه در جریان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بصیرت اندیشه و آگاهی سیاسی اصحاب رسانه در قالب اخبار و فعالیت های رسانه ای ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور قابل تقدیر است.

به گزارش کوه سرفراز، اصحاب رسانه استان البرز بار دیگر در فرآیند سیاسی جریان انتخابات به میدان آمدند و آنچنان که در جریان شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید نسبت به اخبار و فعالیت های صورت گرفته اهتمام داشتند در این دوره نیز با عزمی راسخ در میدان عمل و اقدام عملی خبری جهادی عمل کردند.
بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل سیاسی کشور و جریان های مختلف فعال با نگرشی برگرفته از بصیرت، از جمله مصداق های رفتاری اصحاب رسانه است که با باور به اهمیت نقش خود در جریان های خبری حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند.
اینجانب ضمن قدردانی و تکریم از فعالیت های صورت گرفته، اعلام می کنم عزم و اراده خبرنگاران و صاحبان قلم در این دوره بار دیگر عزمی از غیرت و بصیرت سیاسی و اندیشه ای آنان را نشان داد، چرا که نظام مردم سالاری دینی ایران مرهون تلاش ها و عملکرد اصحاب رسانه است که با باورهای ایمانی نسبت به واقع نگاری از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
بار دیگر از زحمات و تلاش های انجام شده در این دوره از انتخابات از خبرنگاران استان البرز، خبرگزاری ها، روزنامه ها، پایگاه های خبری، سایت ها، فعالان مجازی به ویژه صدا و سیمای استانی البرز تقدیر و تشکر دارم.

ابراهیم نوروزی فر

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز

دکمه بازگشت به بالا