• برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7
رئیس‌کل دادگستری استان البرز:

دستگاه‌هایی که در حاشیه رود کرج ساخت و ‌ساز کرده‌اند در آزادسازی متصرفات پیش‌قدم شوند

  • کد خبر : 2565
  • 04 بهمن 1400 - 11:44
دستگاه‌هایی که در حاشیه رود کرج ساخت و ‌ساز کرده‌اند در آزادسازی متصرفات پیش‌قدم شوند
رئیس کل دادگستری البرز، گفت: براساس دستور رئیس قوه قضاییه، روند تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رود چالوس آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه قدمت این ساختمان ۵۰ سال است و به همین صورت به قوه قضاییه منتقل شده است، گفت: این ساختمان قدیمی که بعد از انقلاب به قوه قضاییه منتقل شده است، امروز کاملا تخریب خواهد شد و بستر و حریم رودخانه کرج در این قسمت رود آزادسازی می‌شود.
حسین فاضلی هریکندی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه تا حد امکان، از آسیب به مصالح و ابزارآلات ساختمانی که قابلیت استفاده مجدد دارند، جلوگیری شود، در تخریب امروز نیز، به این موضوع توجه شد و مصالح و تجهیزاتی که امکان استفاده مجدد از آ‌ن‌ها وجود دارد، از تخریب مصون ماندند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام قوه قضاییه دو پیام دارد اظهار کرد: اولا اینکه دستگاه قضا عملاً قانونمندی را از خود شروع کرده و پیش قدم شده است و ثانیا به سایر متصرفین این پیام را می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی و سایر ارگان‌هایی که در حریم و بستر رودخانه تصرف و مستحدثاتی دارند باید خودشان پیش قدم شوند. رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد:اقدام امروز قوه قضاییه مؤید عزم و اراده دستگاه قضایی برای اجرای قانون در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه است و امیدواریم با آزادسازی که امروز صورت می‌گیرد شاهد اجرای مقررات باشیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2565