استاندار البرز:
اهداف طرح ۲۰۲۰ نیز در البرز با قرارگاه اجتماعی دنبال شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با همدلی، انسجام و بهره گیری از خردجمعی و اقدامات قرارگاهی در استان توانستیم به مردم البرز بویژه در محله های هدف، خدمت کنیم.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که روز پنجشنبه ۱۴ تير ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز با اقدامات قرارگاهی در راستای تحقق اهداف طرح ۲۰۲۰ و توانمندسازی محلات کم برخوردار به توفیقات ارزشمندی رسید، افزود: اثرات ملموسی در ۶۷ محله هدف قرارگاه اجتماعی استان شاهد هستیم چراکه رضایتمندی مردم را نتیجه و حاصل برنامه ها و تلاش های قرارگاه می دانیم.
وی ادامه داد: سامانه سخا در استان البرز به صورت پایلوت اجرایی شده و با توجه به نتیجه بخشی و موفقیت طرح، اجرای آن در تمامی استان های کشور در دستور کار قرار گرفت.
عبداللهی گفت: امید است با توجه به اینکه اهداف تعیین شده، بتوانیم مسائل و موضوعات طرح ۲۰۲۰ را در آینده نیز دنبال کنیم.
وی افزود: فعالیت ها و مصوبات قرارگاه اجتماعی استان بسیار اثرگذار بوده که کاهش جرائم اعم از انواع سرقت و همچنین آسیب های اجتماعی همچون خودکشی، طلاق و… از جمله نتایج آن بوده است.
استاندار البرز گفت: با همدلی، انسجام و بهره گیری از خردجمعی و اقدامات قرارگاهی در استان توانستیم به مردم البرز بویژه در محله های هدف، خدمت کنیم.
وی افزود: امید است این روند تداوم داشته باشد تا مردم شریف استان البرز و به تبع آن کشور از بهترین خدمات و امکانات بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا