آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز:
آغاز پذیرش و پیش ثبت نام دانشجو در علمی کاربردی کهریزک

مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک برای دوره تحصیلی مهر ماه ۱۴۰3 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، مرکز علمی کاربردی کهریزک با هدف تسهیل و ارتقای سطح دانش و همچنین تعامل و تامین نیروهای متخصص برای دوره تحصیلی مهرماه 1403 در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
معصومه احمدی مدیر آموزش و پژوهش مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک شعبه البرز با اشاره به پذیرش بدون کنکور دانشجو ویژه مهر ماه سال جاری اظهار کرد: این مرکز با نیازسنجی در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان در 7 کد رشته در مقطع کاردانی و 4 کد رشته در مقطع کارشناسی از علاقه مندان به تحصیل ثبت نام می‌کند.
احمدی در ادامه افزود: داوطلبان در مقطع کاردانی می‌توانند نسبت به ثبت نام در رشته‌های مدیریت کسب و کار، ابزار دقیق، حسابداری امور مالی، مددکاری اجتماعی ، مراقبت سالمندان ، حقوق ثبتی، تجهیزات پزشکی و همچنین مقطع کارشناسی در رشته های مددکاری اجتماعی – خانواده و مدیریت سلامت، حسابداری امور مالی و مدیریت کسب و کار در این مرکز اقدام کنند.

مدیر آموزش و پژوهش علمی کاربردی کهریزک خاطرنشان کرد: داوطلبان با همراه داشتن مدارک هویتی از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی به این مرکز واقع در محمدشهر_انتهای بلوار گلستانک_ابتدای خیابان کهریزک(صاحب الزمان) آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 02636331653 تماس حاصل کنند.

احمدی در پایان بیان کرد: از جمله مزیت های ثبت نام در این مرکز را آموزش بر اساس آخرین استاندارد بین المللی نگهداری از سالمندان و معلولین، تحصیل رایگان برای دانشجویان ممتاز در پایان هر ترم، اعطای اخذ وام دانشجویی، پرداخت هزینه شهریه بصورت اقساط و ایجاد فرصت اشتغال برای فارغ التحصیلان در موسسه کهریزک را اعلام کرد.

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از 60 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی کهریزک در حال تحصیل می باشند که بسیاری از نیروهای تخصصی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز را تشکیل می دهند.

دکمه بازگشت به بالا