مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز:
تجلیل از ۱۲۸ نفر از بازنشستگان و خانواده کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، شامگاه دهم تیرماه طی مراسمی با حضور مدیر درمان ، معاونین ، بازنشستگان و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و تعدادی از مسئولین و شرکای تامین اجتماعی استان البرز ، از ۹۴ نفر از بازنشستگانی که در یکسال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شدند ، ۲۴ نفر از خانواده کارکنان ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده و ۱۰ نفر از کارکنان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ، تجلیل بعمل آمد .

به گزارش کوه سرفراز، در ابتدای این مراسم دکتر داریوش طاهرخانی با ارج نهادن ‌ قدردانی از سالها تلاش و خدمات بازنشستگان گفت : پوشیدن جامه بازنشستگی افتخار بزرگی است که نصیب شما همکاران شده است و تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات شما و خانواده هایتان کمترین کار است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : امیدوارم ارتباط مستمری با عزیزان بازنشسته داشته باشیم و بتوانیم از دستاوردها ، تجربیات و دانش شما در مسیر خدمت رسانی به بیمه شدگان بهره ببریم .
دکتر طاهرخانی همچنین با قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان بیان داشت : خدماتی که به بیمه شدگان ارائه می شود مرهون زحمات تمامی کارکنان و همراهی ، پشتیبانی و سعه صدر خانواده های محترم کارکنان است که موجب می شود تا بدون دغدغه خدمات با کیفیت و مطلوبی به بیمه شدگان ارایه شود و لازم می دانم از تک تک شما همکاران و خانواده های محترمتان تشکر و قدردانی نمایم .
در ادامه این مراسم نیز مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ضمن تبریک تشکیل زندگی همکاران و فرزندان آنان و افرادی که از سال گذشته متولد شده و جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه شده اند برایشان سلامتی و بهروزی را آرزو نمودند .
در پایان نیز با اشاره به مشارکت خوب کارکنان در انتخابات ۸ تیرماه از همکاران و خانواده های آنان تقاضا داشتند در انتخابات ۱۵ تیرماه نیز با حضور خود مشارکت فعالی داشته باشند .

دکمه بازگشت به بالا