امام جمعه چهارباغ:
مباهله امروز ما، حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح است

امام جمعه چهارباغ با اشاره به آیه و رویداد مهم مباهله گفت: مباهله امروز ما، حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح است.

به گزارش کوه سرفراز، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی دربانی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه مباهله، اهمیت این رویداد را از آن جهت مهم دانست که تمام کفر در مقابل تمام ایمان صف کشید و وقتی به آیه دقت می‌کنیم خدا می‌فرماید فرزندان شما و فرزندان ما، زنان شما و زنان ما، نفس شما و نفس ما که اشاره به امیرالمومنین علی علیه‌السلام دارد.

وی افزود: عاشورا مباهله دیگری بود، امام حسین علیه‌السلام با تمام داشته‌های خود در مقابل کفر ایستاد.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه امروز همه‌ی اسلام در مقابل همه‌ی کفر قرار گرفته است، اظهار داشت: امروز تمام دشمن با همه امکانات صف کشیده است تا ما پشت انقلاب را خالی کنیم، ما امروز همه را باید پای صحنه بیاوریم. مباهله برای ما امروز تکرار شده و بارها تکرار خواهد شد.

حجت‌الاسلام دربانی تصریح کرد: دشمن امید دارد مردم رای ندهند و اگر رای دادند به کسی رای بدهند که متمایل به آنهاست، امروز، روز عمل است و همه را پای صندوق بیاورید.

وی ادامه داد: دشمن خبیث هواپیمای مسافربری ما را در ۱۲ تیرماه سال ۶۷ سرنگون کرد که باعث شهادت همه سرنشینان آن شد، اما با رسانه خودشان ماجرا را خفه کردند و جلاد را پیروز جلوه دادند، اخیرا نیز یک گور دسته‌جمعی حاوی ۲۱۵ جنازه از دانش‌آموزان بومی کانادا در مدرسه کاتولیک‌ها کشف شده است، رئیس جمهور کانادا که سالهاست کشورش تحت استعمار انگلیس است به همراه پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان تنها اظهار تأسف می‌کنند و دیگری را مقصر می‌دانند، دشمن با سکوت رسانه ای خود مطلب را کاملا مسکوت نگه داشته است، رسانه دشمن اینگونه است و همین رسانه وارد انتخابات ما شده است، مردم به هوش باشند، مباهله‌ی ما امروز حضور پای صندوقهای رای است، با حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمن را ناکام خواهیم گذاشت، ان شاء الله.

دکمه بازگشت به بالا