افشاری عضو شورای اسلامی شهر هشتگرد:
اقدامات فرهنگی در راستای بزرگداشت مناسبات ملی و مذهبی در هشتگرد ، روز به روز پربارتر می گردد

افشاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا گفت : خوشبختانه با حضور امام جمعه معزز طی ماه‌های اخیر شاهد برگزاری پربار برنامه های فرهنگی و مناسبی در مرکز شهرستان هستیم و همراهی سایر مسؤلین منجمله فرماندار پرتلاش و فرماندهی سپاه ناحیه در بزرگداشت شعائر مذهبی مشهود است .

افشاری از زحمات مهندس رئیسی شهردار هشتگرد و معاونت فرهنگی شهرداری ،اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی در زمینه مشارکت و همراهی در برنامه های شهرستانی و همچنین پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات کمیسیون فرهنگی شورا و شهرداری تقدیر و تشکر نمود .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با تبریک عید بزرگ غدیر ، گزارشی از اقدامات ماه‌های اخیر ارایه کرد و افزود : اجرای برنامه های فرهنگی در عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان ، ولادت امام حسن (ع) ، شب‌های قدر ، شهادت امام علی(ع) ، عید فطر ، راهپیمایی روز جهانی قدس ، جشن های محله ای در ایام ولادت امام رضا(ع) ، برنامه های بزرگداشت شهدای خدمت ، برگزاری برنامه های متعدد آبروی محله به مناسبت فتح خرمشهر ، رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ، جشن های سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و دعای عرفه از جمله این برنامه ها و اقدامات بوده است که با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی با محوریت دفتر امام جمعه معزز و همراهی فرمانده سپاه و فرماندهی و بسیجیان حوزه بسیج ۶۱۱ مالک اشتر مقدور گردیده است .

افشاری رویکرد رئیس و اعضای شورا و شهردار هشتگرد را رویکردی فرهنگی دانست و دیدار با خانواده معظم شهدا ، جشن های محله ای و فضا سازی محیط شهری را از جمله کارهای انجام شده در دهه امامت و ولایت برشمرد که نهایتا جشن بزرگ دو کیلومتری در بلوار امام خامنه ای اقدامی بزرگ بوده که برای اولین بار در این شهر انجام پذیرفته است .

وی در ادامه به مصوبات شورا در خصوص نامگذاری معابر و میادین شهری اشاره کرد که نامگذاری بوستانها به نام البرز و غدیر و نامگذاری بلوار حد فاصل میدان بسیج به سمت شهر گلسار به نام بلوار امام رضا(ع) نقطه برجسته این نامگذاری هاست و همچنین در همین راستا یکی از بلوارهای اصلی شهر به نام شهید خدمت دکتر سید ابراهیم رئیسی نامگذاری گردیده است که به زودی طی مراسمی از تابلوی آن رونمایی خواهد شد .

وی گفت : افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در دهه ولایت و امامت و در آستانه انتخابات نیز از اقدامات مدیریت شهری برای امید آفرینی در جامعه بوده است .

افشاری در پایان از عموم شهروندان و هموطنان درخواست نمود تا بار دیگر با حضور پرشکوه در انتخابات ۸ تیر ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای عزیز ، برای انتخاب رئیس جمهوری اصلح با هدف پیشرفت و عمران و آبادانی کشور مشارکت نمایند .

دکمه بازگشت به بالا