مشاور رئیس موسسه رازی:
تولید 700 میلیون دز واکسن دوگانه نیوکاسل – آنفولانزا توسط شعب موسسه رازی تا پایان سال

نشست یک روزه هیئت رئیسه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با روسا و معاونان شعب این موسسه به منظور پیگیری انجام تعهدات سالانه تولید واکسن و بررسی چالش های شعب برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل روابط عمومی موسسه رازی، مرتضی اکبریان، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست موسسه رازی، در حاشیه نشست یک روزه هیئت رئیسه موسسه با روسا و معاونان شعب که در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد، هدف این نشست را پیگیری تعهدات تولید و بررسی چالش ها و مشکلات شعب عنوان کرد و گفت: سالانه نشست هایی با حضور مسئولان شعب موسسه رازی به منظور بررسی انجام تعهدات و رفع موانع و مشکلات تولید، برگزار و در مورد موضوعات مختلف با دعوت از مدیران و روسای معاونت های تضمین کیفیت و تحقیق و تولید فراورده های بیولوژیک، بحث و گفت و گو می شود.

وی، افزود: علاوه بر این، سفرهای ادواری و سالانه هیئت رئیسه به شعب نیز از برنامه های مهم و همیشگی مدیریت موسسه برای رفع مشکلات و موانع تولید و رسیدگی به وضعیت شعب است.

مشاور رئیس موسسه رازی، برگزاری این جلسات را مهم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به ماموریت موسسه رازی برای تولید 700 میلیون دز واکسن دوگانه آنفولانزا – نیوکاسل در سال جاری به اضافه واکسن های کلستروئیدی که تنها در شعبه های شیراز، مرند و مشهد تولید می شوند، برگزاری این جلسات از اهمیتی بیشتر برخوردار است.

اکبریان، افزود: با تولید این حجم از واکسن دوگانه آنفولانزا – نیوکاسل در موسسه رازی، ضمن تامین عمده نیاز کشور، از واردات این واکسن نیز بی نیاز خواهیم شد.

مشاور رئیس موسسه رازی تاکید کرد که با توجه به تعهد موسسه رازی و مسئولیت بزرگ شعبه های شیراز و مرند برای تولید واکسن دوگانه نیوکاسل – آنفولانزا، به همت مدیران و کارکنان شعب و رفع چالش های موجود، تلاش خواهیم کرد این مسیر را برای سایر واکسن ها فراهم کنیم.

 

دکمه بازگشت به بالا