شهرستان چهارباغ:
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ برگزار شد

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ در محل دفتر امام جمعه شهرستان با حضورعباس میرزاوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی، اعضا و میهمانان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دبیر شورا ايام دهه امامت و ولايت ، عيد غدير خم و ولادت امام هادي (ع) ، هفته قوه قضائيه و روز اصناف را به خادمان عرصه خدمت در اين دو حوزه تبريك گرفت و سپس به قرائت دستور جلسه در خصوص :
١- تقدير از فعالين طرح فرهنگي روبه راه
٢- برنامه ريزي ايام اربعين شهيد رئيسي و شهداي خدمت
٣- برنامه ريزي فرارسيدن ايام دهه اول محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ٧٢ تن ياران باوفاي ايشان پرداخت .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دربانی امام جمعه و رییس  شورای فرهنگ عمومی درخصوص موضوعات مربوطه صحبت نمودند و ایشان نیز به مشارکت و حضور همه جانبه در بحث انتخابات تاکید كرده و دو موضوع اربعين شهداي خدمت و عزاداري در ماه محرم را از مباحث مورد توجه شهرستان در اين جلسه عنوان كردند.
سپس جناب آقای مهندس جعفری فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز درباب رویدادهاي مورد بحث مواردي را مطرح نمودنه و اعضای حاضر در جلسه نیز پیشنهادات و نظرات خود را درخصوص دستور جلسه ابراز نمودند.

شايان ذكر است مهمان ويژه جلسه امروز حجت الاسلام والمسلمين سرشار امام جمعه شهر گرمدره بودند كه در جلسه امروز حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا