خطیب موقت نماز جمعه چهارباغ:
خدمت خالصانه با انتخاب اصلح توسط مردم شکل می‌گیرد

خطیب موقت نماز جمعه چهارباغ گفت: اگر می‌خواهید طعم خوش خدمت و خدمت خالصانه، با توجه به توان داخلی و داشته‌های داخلی از سوی رئیس جمهور آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی دوباره تکرار شود، به اصلح رای بدهید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شریعت پناهی، خطیب موقت نماز جمعه چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوا، پیشاپیش عید سعید غدیرخم و آغاز ایام ولایت و بیعت با امام عصر(عج) را تبریک گفت و افزود: یکی از مفاهیم آشنا برای شیعیان، مفهوم ولایت است، در ادعیه و زیارات و در کتاب‌های گوناگون ما در رابطه با این مفهوم زیاد خوانده‌ایم و اساساً یک مفهوم مقدس برای ما شیعیان است.

وی افزود: در روایات داریم اگر کسی تمام عمر، روزها روزه بگیرد و شب‌ها نماز بخواند و حج به جا آورد و به فقرا کمک کند و اهل انفاق باشد و زیارت برود و همه این کارها را داشته باشد اما ولیّ خدا را نشناسد و از ولی خدا حمایت نکند و تبعیت نکند، خدا او را با صورت در آتش پرتاب می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه چهارباغ هدف اصلی نبوت را رساندن انسان به تکامل و رشد از طریق یک برنامه جامع عنوان کرد و افزود: پیامبر اسلام یک کارخانه انسان سازی تاسیس کرد و باعث اتحاد مسلمانان شد، ولایت یعنی داشتن اتحاد، پیوستگی و یکی بودن‌.

وی تصریح کرد: اگر در جامعه ایمانی و دینی، اختلاف ایجاد شود، جبهه نفاق و مخالف ایمان، روی کار خواهد آمد، بنابراین اولین کاری که پیامبر اسلام انجام داد پیوستگی و ایجاد اتحاد بین مومنین بود تا نلغزند و منافقین دوباره جرات کار کردن پیدا نکنند.

خطیب موقت نمازجمعه چهارباغ با تاکید بر اهمیت انتخابات، گفت: در جامعه ایمانی آن کسی که در راس کار قرار می‌گیرد، آخر در جایگاه خدمت به شهادت می‌رسد و پشت میز نمی‌نشیند، مردم را معطل نظر دشمنان خدا نمی‌کند و اعتقاد دارد به توان داخلی و اعتقاد دارد اگر از نظر ولی فقیه تبعیت کند، قطعاً پیروز خواهد شد، دقت کنیم و خیلی حواسمان باشد.

وی افزود: غدیر، عید است، زیرا عید انتخاب جانشین اصلح است برای رسول خدا و روزی که مردم جامعه، انتخاب اصلح کنند و جانشین یک فرد خدوم، شخص خدوم و مومن و معتقد دیگری را انتخاب کنند، آن روز برای مردم هر نظامی به ویژه نظام جمهوری مقدس اسلامی عید است و مردم آن روز را باید به همدیگر تبریک بگویند.

حجت‌الاسلام شریعت‌پناهی ادامه داد: اگر می‌خواهید شیرینی‌های زمان زعامت و رهبری نبی مکرم اسلام مجدداً تکرار شود، در راه علی باشید و پشت سر علی را خالی نکنید و به علی رای دهید و با علی بیعت کنید و اگر می‌خواهید طعم خوش خدمت و خدمت خالصانه، با توجه به توان داخلی و داشته‌های داخلی از سوی رئیس جمهور آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی دوباره تکرار شود، به اصلح رای بدهید و ان‌شاءالله جمعه هفته آینده پای صندوق‌های رای با حضور حداکثری و انتخاب جانشین اصلح برای خدمت، حماسه‌ای دیگر خلق خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا