علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج:
حمایت از بانوان کارآفرین و محصولات مشاغل خانگی، اولویت مدیریت شهری باشد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از نمایشگاه عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی با عنوان "به دُخت" بازدید کرد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج ، علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین، ضمن اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین اهمیت نقش موثر بانوان هنرمند در جامعه و حمایت از مشاغل خانگی و کالای ایرانی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری حمایت از بانوان کارآفرین است که می تواند یکی از اقدامات تاثیرگذار در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردمی باشد.

این مسئول اظهار داشت: نمایشگاه “به دُخت” برای اولین قدم در حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین شهر کرج راه اندازی شده که شامل عرضه و فروش محصولات خانگی، ارائه خدمات و محصولاتی نظیر پوشاک، نان و شیرینی، ملزومات حجاب، صنایع دستی و مواد غذایی و… می باشد که با حضور بیش از ۵۰ بانوی فعال در حال برگزاری است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: حمایت و کمک به شناخت بانوان توانمند حوزه کسب و کار، کارآفرینی و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی در اولویت های شورای شهر قرار دارد، که برگزاری رویدادهای مختلف این چنینی در نقاط مختلف شهر و به صورت مستمر می تواند، هم موجب بهبود و افزایش توانمندی افراد فعال در مشاغل خانگی شود و هم گام موثری در افزایش کیفیت زندگی فردی و اجتماعی بانوان باشد.

رحیمی بیان کرد: نمایشگاه به دُخت تا سوم تیرماه و در ساعت ۱۷ تا ۲۲ ادامه داشته و از عموم شهروندان گرامی دعوت بعمل می آید تا به جهت حمایت از این رویدادهای موثر اجتماعی و بانوان هنرمند، در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

دکمه بازگشت به بالا