مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز:
برگزاری مانور سراسری پایش مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب استان البرز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از برگزاری مانور سراسری آماده به کار بودن مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب استان البرز خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز، حمیدرضا نامداری با تاکید بر ضرورت آماده به کار بودن مولدهای های برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب هنگام قرارگیری در شرایط بحرانی و قطع جریان برق به ویژه در فصل تابستان گفت: تعداد ۵۴ دستگاه از دیزل ژنراتورهای موجود در سطح تاسیسات مهم شرکت آبفا البرز مورد پایش قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای مانور در حوزه های مختلف، علاوه بر آمادگی نیروی انسانی و هماهنگی مستمر تیم واکنش سریع، حصول اطمینان از صحت عملکرد تجهیزات و ماشین آلات مربوطه (از جمله سلامت باتری، عملکرد تابلو برق ها، تعویض به هنگام روغن و ذخیره مناسب سوخت، حداقل کارکرد یک ساعته دیزل ها در شرایط گرما و …) می باشد.

مدیرعامل آبفا استان البرز با اشاره به اثربخشی این مانور گفت: پیش از آغاز عملیات، یک دستگاه از دیزل ژنراتور های مورد پایش دچار نقص فنی گردید که تعمیر و رفع نقص دیزل ژنراتور معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن به منظور قرار گرفتن مجدد در مدار بهره برداری، در دستور کار قرار گرفت.

وی در خاتمه این مهم را از پیامدهای مثبت برگزاری مانور سراسری از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور دانست.

دکمه بازگشت به بالا