فرمانده انتظامی استان البرز:
اجرای یازدهمین مرحله طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان از اجرای یازدهمین مرحله طرح های ارتقاء ‏امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۰ نفر از اراذل و‎ ‎اوباش سطح دار در استان خبر داد.‏

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حمید هداوند گفت:این طرح با هدف دستگیری اراذل و اوباش به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان برگزار شد که هدف اصلی از اجرای طرح های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی ، کنترل جرائم، برخورد با اراذل و اوباش و در مجموع افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم شریف استان البرز است .
وی افزد: در اجرای این طرح ، دو باند سازمان یافته که اقدام به خرید و فروش سلاح غیر مجاز می نمودند شناسایی و دستگیر شدند و تعداد ۹ قبضه سلاح کلت کمری جنگی و تعداد ۳۵ قبضه سلاح شکاری از متهمان کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۳۰ نفر از اراذل و اوباش سطح دار در استان گفت : تعداد تعداد ۱۳۰۰ عدد انواع فشنگ جنگی و ۱۰ قبضه سلاح سرد از این افراد شرور کشف شده است.
سردار هداوند در پایان با توصیه به شهروندان گفت:نسبت به محیط پیرامون خودشان حساس باشند و مسائل مربوط به کشف سلاح و اراذل و اوباش را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دکمه بازگشت به بالا