مسعود محمدی رییس شورای اسلامی شهر کرج:
احداث پارک ولی عصر در امتداد مسیر و تحقق اهداف شهید جمهور بود

رئیس شورای شهر کرج احداث پارک ولی عصر در محله شعبان آباد منطقه 4 شهرداری کرج را در راستای شعارهای دولت شهید رئیسی و بر مبنای مردمی سازی امور و رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار بود.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی در آیین افتتاح پارک ولی عصر که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و برخی مسئولان شهری در محل این پارک برگزار شد، گفت: این مراسم از معدود افتتاحیه هایی ست که بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان را مردم تشکیل می دهند.

محمدی، این حضور را به منزله موفقیت نسبی دولت و مدیریت شهری در مسیر مردمی کردن امور و رسیدگی به محلات کمتر برخودار ارزیابی کرد و افزود: البته اتفاقات مثبت متعددی در این منطقه انجام گرفته و می گیرد که از جمله آنها احداث خیابان طالقانی بود.

وی اضافه کرد: البته برای بهره برداری از این طرح ها افتتاحیه ای گرفته نشد چرا که معتقدیم انجام وظایف ذاتی نیاز به بزرگنمایی و برگزاری افتتاحیه های هزینه بر ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر پیگیری های مردم برای احداث این پارک و سایر طرح های مرتبط با این منطقه از جمله ساخت فرهنگسرا خاطرنشان کرد: اگر پیگیری های مستمر و تاکیدات متوالی مردم نبود شاید این اتفاق نمی افتاد یا دیرتر رخ می داد.

این مسئول، با اشاره به در پیش بودن دو عید بزرگ قربان و غدیر و خواسته ساکنان برای برگزاری مراسم مرتبط در این پارک از مسئولین مربوطه از جمله معاونت فرهنگی ورزشی شهردار کرج خواست در این خصوص همکاری و هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

دکمه بازگشت به بالا